Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-29 14:27:51
Nerašo. Primenu KET:
"12. Eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelią artėjančioms
specialiosioms transporto priemonėms su įjungtais mėlynais ir raudonais
(arba tik mėlynais švyturėliais) ir specialiaisiais garso signalais ir
jų lydimoms transporto priemonėms."

Jei LP atveju gatvėje nėra kitų eismo dalyvių iš kurių reikėtų
pareikalauti praleidimo, tai sirenos nebūtinos. O kai daeinama iki kitų
eismo dalyvių stumdymo nuo kelio, tai daryti reikėtų ir su šviesom, ir
su sirenom.

Bent jau man viskas labai aišku ir nedviprasmiška.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC