Tema: Re: Kaip elgtis tokiu atveju?
Autorius: Caponi
Data: 2020-12-29 17:26:53
Jei jau netaikyt dvigubų standartų ir pasitikėt glazomeru, kaip netoli
realybės greitį rodančiu priboru, tai pranešinėt reikėtų apie visus
viršytojus. O kad nebūtų taikomi dvigubi standartai pasauliniu ar bent
valstybiniu mastu, telemetrija privalomai turi būti įdiegta ir jos
duomenys saugomi kažkiek ten laiko, nes kitaip eilinių erelių nubaust
vien glazomero pagrindu neišeis.
Su sąlyga, kad toli gražu ne visi (kaip ir aš iki šio momento) apie
telemetrijas buvo girdėję, tai idant išvengt dvigubų standartų
privalomai visiems be išimties montuojamos telemetrijos turi
automatiškai pačios atraportuot į savo serverius ir automatiškai
susigeneruot baudos pranešimai viršytojui.
Ir t.t., ir pan., fantazuojant galima neapsiribot greičio viršijimu ar
KET'u apskritai.

Iš kitos pusės grynai praktiškai - aš laikausi išankstinės nuomonės, kad
kažkur lekiantys pareigūnai turi tam pagrindą. Jei jie skrenda per
negyvenamą dykumą, dėl manęs gali būt ir visai be šviesų. Tuščiame
kelyje ar kai judėjimas neintensyvus ir jie kitų eismo dalyvių judėjimo
neįtakoja ir neketina to daryti - pilnai pakanka švyturėlių, kaip
papildomos dėmesį atkreipiančios priemonės. Tačiau jei iš manęs kaip
vairuotojo kažko reikalauja - tai privalo daryt pagal galiojančias
taisykles - pvz., jei į gatvę šoktų policininko uniforma apsirengus
žmogysta ištiestoje rankoje laikydama falo imitatorių, aš pasistengčiau
sumažint greitį ir saugiai ją apvažiuot, bet tikrai nestočiau su
mintimi, kad mane teisėtai bando sustabdyt pareigūnas.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC