Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Sail
Data: 2018-04-06 12:41:00
Gali sau leisti prabanga nesirupinti aplinkiniu nuomone? Tai gan neblogas
rezultatas, jei jis tikras.

Ar tikrai tikrai gyveni tik savo malonumui, kuris kyla NE is aplinkiniu
nuomones apie tave?

Nes facebukinis pasaulis masiskai pamises ant to, kaip parodyt aplinkiniams,
koks kietas / kieta esi.
Nauji automobiliai irgi viena is priemoniu tai daryti.