Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: CodeC
Data: 2018-04-06 08:57:45
nu tai jis ir raso, kad JAM tai atrodo nesamone.
man tai irgi atrodo nesamone. kaip ir vaziuot automobiliu iki
vokietijos. cia jeigu nepastebejai, parasius kazka is "man atrodo", "man
patinka" arba "man nepatinka", tuoj atsiranda persiplesusiu majkes iki
triusiku, kurie bando ta tavo "man" paneigti ir irodyti priesingai, nes
nu nesutampa su ju "man". zmones nesugeba praryt svetimos nuomones.
matyt sava ant tiek menkaverte, kad bet kokia uzuomina apie kitokia
nurauna stoga.