Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-05 11:04:53
Net. Koks skirtumas kiek tų procentų, jei realiai babkės už nieką? Jei
perkama mašina kainuoja visas santaupas, tada gal tie 3% ir į temą. Ai
nu dar variantas yra kaip auto savininkas "perfekcionistas", plauna
mašiną minimum kas antrą dieną ir ne rečiau kaip kartą per metus už
draudimo babkes uždažo visus dažų pasitrynimus ir mikroįbrėžimus, bet
čia irgi ne mano tema... :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i