Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-06 01:10:52
Kažko čia labai daug pripainiojai, tiksliai kad atsakyt net nelabai
sugalvoju nuo ko pradėt, tai taip trumpai apie skaičius. Jei
prognozuojama žala yra 5x nuo CASCO įmokos, tai iš CASCO jokios naudos,
jei avarijas darysi rečiau nei kartą per 4 metus. Man taip nepasisekė
per >20 metų 2 kartus. Dar įvertinant, kad tai buvo labai seniai ir dar
su palyginus pigiom mašinom, tai kiek pamenu, bendra remontų kaina
atstatymui po tų avarijų atsistojo apie 1kEur. Taip kad pagal vieną ir
pagal kitą skaičiavimą nesidrausdamas aš tik išlošiau. Pagal realias
sumas - labai stipriai, jaučiu, jau koks nuliovas viedras iš salono išeitų.
Toliau. Nei pirkdamas mašiną, nei ją remontuodamas galiu sau leist
neskaičiuot kiek mėnesių man art reikės - perku tai ką noriu (man gal
pasisekė, kad realūs norai neviršyja galimybių, bo, tarkim, nuliovo
Lambo nelabai patempčiau :-)), visos mašinos nuolat idealioj būklėj,
kiek ją galima sukontroliuot, dažnai kokia detalė pakeičiama pastebėjus
pirmus įtartinus nusidevėjimo požymius, nors be didelių rizikų būtų
galima atvažinėt dar kokį sezoną. Remontu užsiima laiko patikrintas
meistras, kuriam mašina nuvaroma paprastai 1 kartą per metus ir jis
padaro savo nuožiūra viską, kas reikalinga. Bet nu blet mėtyt babkes į
orą ant Teleloto, CASCO ar ten kokių Bitcoinų negaliu prisiverst.
Niekaip. Nevadinu aš draudikų ir plėšikais, toks jų versliukas, kas iš
jo mato naudą - viskas OK. Kaip minėjau, kai kurios draudimo rūšys, kaip
kad TPVCAD man irgi reikalingos, nes ten jau rizikos ir galimi
nuostoliai yra ne mano kontrolėj.
Ai dar pabaigoj apie skudurus nukrypai - jei jau dėlioji kažkokias
analogijas, tai remonto analogas susipurvinusiam paltui būtų skalbimas,
o jei jau sugadini nepataisomai, galima ir nusipirkt. Ir abiem atvejais
tai gali būt tiek paltas už 1 Eur iš Humanos, tiek už 100 iš Maximos,
tiek už 1000 iš kokios prabangesnės parduotuvės. Tik negi dabar draustis
paltus, batus, mobiliakus ir pan.? Aš manau, kad nx, apsieisiu.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i