Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Sail
Data: 2018-04-06 09:40:52
Gal ir pameciau, o gal tiesiog supratau ko man reikia, o ko nereikia. Sako,
kad laisve yra teisingas savo poreikiu supratimas.

Ir taip, man vairavimo malonumas px. Galiu variuot ir 2 dyzelini golfa.
Skirtumus jauciu, bet man kiekviena masina turi savo zavesio, ir senesnes
kazkodel dziugna labiau. Civikas 1991 m garaze guli, tai juo vazuojant irgi
savitas malonumas, kartingo pojutis.

Vazinejau nesenai su nauja RAV4, tai vaziuoja ir tiek. Visiskai beveidis
daiktas.