Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-05 13:44:43
Tai vat ir aš apie tai - nx juos mėtyt ant loterijų kažkokių? Neturiu
kažkaip tarybinių laikų įpročio viską kaupt, vdrug prisireiks - kai
reikia, tai ir nusiperku, susiremontuoju ar pasikeičiu. Juolab, kad mano
įsitikinimai yra viena medalio pusė, o reali praktika su visom turėtom
mašinom per >20 metų rodo, kad remontai dėl avarijų man bendroj sumoj
atsiėjo, kiek dabar pabandžiau ant greitųjų primest, taip 3000-4000 Lt
ribose, t.y. ~1kEur - draudimams būčiau pzdc kiek sukišęs, jei visą
laiką visas mašinas būčiau draudęs. Taip, būna ir nelaimingų žmonių, va
vienas draugelis kažkada per nepilnus 10 metų vairavimo priskaičiavo ar
tik ne 12 avarijų, su tokia karma gal ir ta draudimo loterija
pasiteisintų :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i