Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-05 10:30:25
Blet. Man regis jau senokai pickup'as išrastas. Koks nors vyresnis F150 net
ir remontuosis kiemo sąlygom su dujiniu raktu.

"Sail"  wrote in message news:pa4i9e$fg3$1@trimpas.omnitel.net...

Vat no fucking way su nauja. Saibu tam rasciau, bet tie jobani vienkartiniai
blizguciai nezavi totaliai. Jus cia vazinekit jais ir diskutuokit apie DPF
nauda ir prieziura.

Man reikalingas darbinis universalas malkoms ir kitam slamstui vezioti, na
ir nakvynei vidui syki-kita metuose. Paprastas, ekonomiskas ir pigus.

Dabar tokiu masinu tiesiog negamina. Not available.

Tad man vienintelis variantas rast kazkoki kibira >20 metu senumo, ir
palaikyt jo gyvybe kaip galima ilgiau.