Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Sail
Data: 2018-04-06 09:53:25
Ten kemperis, mersas. 2.4 dyzelis, be vairo stiprintuvo. Priekini / galini
atsargini guoli turiu lentynelej, irankiu deze irgi karo atvejui. Varikli
keiciau, pagal pozymius gyvas ir gyvens dar ilgai.
Generatoriaus guoliai ir tablete pakeisti, vandens pompa nauja.

Is vairavimo malonumo tai galeciau nuomot visiems nepatenkintiems savo
masina. Po jo visos masinos valina, vaziuoja tyliai ir t.t. Sunkvezimis ten
pagal viska.

Galiu nusipirkt naujesni, komforto bus way daugiau nei dabar. Bet kazkodel
nei as, nei zmona to nenori.

Turi tas daiktas kazka tokio, kas pririsa mane, ir bbz kodel.

Na i reikalui esant, galima isimti vidurines sedynes, ir talpina pakrauta
europalete i vidu. Tas irgi retkarciais pravercia.