Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Sail
Data: 2018-04-06 09:34:44
Kasmet palekiu bent iki lenkijos, bet pora syku buvau ir iki Romos.
I vokietija sux, ten ordnungo man per daug.

Vaziuoju su savo seniausiu autoparko egzempliorium - 1979 m.

Manes klausia ar nebijau kad suges, i ka atsakau, kad su nauja daugiau
bijociau nei su ta 1979. Ten mesmales lempute neuzsidegs, nes jos tiesiog
ten nera.