Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Sail
Data: 2018-04-06 09:57:35
Man gyvenimo dziaugsmas galet gyvent kaip noriu.

Veza galejimas pasidaryt tai, ko uzsinoriu.

Praejusiais metais uzsimaniau stogines masinai, padariau - dziugina.

Simet uzejo noras irklinei valciai bure pritaisyti, tai projektas po truputi
pradeda judeti. Kas gausis xz, bet bent pazaisiu smagiai.

Taip kad yra tu malonumu gyvenime.
Bet naujos auto ten tikrai neturi vietos, ir tikrai ne del pinigu.