Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Korke
Data: 2018-04-05 23:49:47
Klausykit, "matematikai", jus gali galit kokias absoliutines vertes
pasharint savo svaciojimu ? pizdelina cia is serijos, "nusiperku,
nedraudziu, kazkas nutiks susimokesiu ir bbd". Gal gi protingi perka
brangesni/tobulesni/geresni daikta ir susimoka maza suma uz garantija
nutikus x5-x10 nuostoliam rizikuoti, tik ta sumoketa suma?

Galit man, kaip nuo zagres esanciams, bet skaiciuot mokanciam,
konkreciais pvz galima butu modeliais ir pinigu kiekiu? Kada jau vpadlu
moket uz casco.
  Nes cia pasirodo vienas kaip isaiskejo su sudveziu vazineja uz 600eur
- o savaite piso prota, apie casco plesikus ir kad to nereikia. Tai gal
ir kitiems "norfos filosofijos fanatams...t.y. praktiskiems" yra zjbs
vazinet su 2kEur lupena,(kuri jam yra 2men pajamu suma) kuri niekada
negali buti uztikrintas, kad kazkas neuzsilenks grynai del senatves
masinos ir turi laiko pistis remontuojantis ieskant daliu (nauju gi
neprirks - neapsimoka, prabanga, pinigai balon. Kazkam numest, kad
sutvarkytu - irgi neapsimoka, gi reiks moket uz paslauga). Nei pasiimti
geresni, naujesni, tobulesni daikta uz 8kEur (kas yra 8men pajamos
sakykim) ir moket 0.3k/metus uz ramybe nuo bet kokio dydzio (na iki auto
vertes aisku) nuostoliu?
Ar cia visi su aplupinejamais passatais,bemsais vazineja, kur casco
neadekvaciai gal kerta per kisene?  Kiek eur/diena uz casco yra jau jum
daug tada?
`Kodel cia visi isivaziduoja, kad nesidrausiu casco, tai jei kazkas
nutiks - susimokesiu ir zinosui uz ka? O kad tas "uz ka" pvz bus x5 ar
x10 nei casco imoka butu buvusi, cia tipo nesvarbu ? Rubus is humanos
imat irgi kaip suprantu? Nes nu blt, susipurvinsiu, tai kita uz 1eur
pasiimsiu, negi pirksiu cia palta uz 100? Jei taip - tai soriukas, kad
nesupratau jusu "praktiskumo"