Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Sail
Data: 2018-04-04 10:29:18
Nekonstruktyvus komentaras. Sudinas produktas ir turi but vadinamas savo 
vardu.

Kiekvienam vadylai ir apsaugos darbuotojui su triju klasiu issilavinimu, 
kurie kartais vairuoja busika,  dabar pravedinet draudimo taisykliu 
aptarima?

Nx toki draudima ir tiek. Pigiau gausis uz remonta susimoketi.


"Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message 
news:pa1uij$c76$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip - zmones nugyvena gyvenima ir su tokia uzduchintos dvasios pozicija.
>
> "Sail"  wrote in message news:pa1tnn$bd5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Ne, tai kliento problemos, ne draudimo. Iki tol, kol klientas tampa
> nebeklientu. Tas variantas ir buvo pasirinktas.
>
> Va tada menedzeriukus pradeda rurint, kur blia pardavimu skaiciai, kodel
> biudzetas nevykdomas? Nes pardavimai juk kasmet augti turi, pats gi zinai 
> ta
> virtuve.
>
> Poliso skaitymui laiko gaila, juolab kai zinai, kad taisykliu tikslas yra
> prisidengt draudimo subine visiems atvejams.
>
> Tad, zinodamas kad draudime profesionalai dirba, pirmu artutinumu
> automatiskai galima teigti, kad taisykles ta ir sako - norim mokesim, 
> norim
> ne, ir bybi dejom ant klientu ir ju konkrecios situacijos.
>
> Cia gi visose imonese taip, ne tik draudimo.
>
>