Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-06 09:56:02
kadangi man ne atostogoms reik... galima nelaukt sekmadienio, o dingt iš ten
penktadienį baigus darbus?

"CodeC"  wrote in message news:pa7539$gmp$1@trimpas.omnitel.net...

pasirode idomu, tai uzmeciau aki. lektuvas vilnius-bremenas 24eur,
bremenas-hamburgas 7-10eur traukinys/autobusas priklausomai nuo amziaus.
sumoj gausies kokie 250 eur. tai cia 5 min rezultatas ir hamburgu
voekitija nesibaigia. bet vaziuok tu nors iki peru su masina, man negaila.