Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: Sail
Data: 2018-04-04 13:40:19
Draudikas deja buvo informuotas pries policija. Paciu klaida, neginciju.
Polisus skaityt reikia, o ne draudikus apie ivyki informuot.

Fotkes be abejo buvo, galima buvo net video pasiulyt.

Draudikas sakojosi, ir (cia jau nepamenu tiksliai) tarsi jau nerekomendavo
policijoj registruot, tipo velu, prapisot jau. Tipo veliau registruot
nekatit.

Kadangi daiktas valdiskas, taip viska ir baigem. Uz draudiko negeranoriska
poziuri - seesamui banas lifetime. Kas jiems is esmes px, mes klientas
mazas, vienu daugiau ar maziau nieko nekeicia.

Kad mes patys durniai - faktas, kurio net gincyti nebandau.