Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: padugne
Data: 2009-05-23 03:06:16
On Fri, 22 May 2009 23:38:14 +0200, zhegonskas wrote:

> as pvz nesuprantu dickio, su nauju x5 (na kad ir ne ish salono) parkiu
> ir nuolatiniu kovu su krastos servisu. as net serviso telefono nezinau
> -leksuse viskas tvarkoma per ta pati zmogu, kuris tau mashina ir
> pardave.

As irgi nezinau, jei kada prireikia tai pasiziuriu i ju www :)

> nesidomejau ar bmw turi ka nors panasaus i leksuso "eurocare
> assistance"? mol 24/7 numeris visoje europoje, atvaziavimas per valanda
> arba per "protinga laika", nemokama pagalba, 4* viesbutis jei tenka
> nakvoti, bilietai pasirinkta transporto priemone iki galutinio keliones
> tikslo jei automobilis negali testi keliones, etc?

Turi visaeuropini supporta beigi mobilumo garantija. Tiesa sita vieta pas
bnv kiek apleista, tokie audi ar mersas siulo amzina (kol pas juos
aptarnauji), o pas bnv bent jau anksciau buvo tik 5 metai.

Bet seip tai no big dyl, sita dalyka uz apgailetinus niolika euru siulo
praktiskai beleNkuri draudimo kompanija, su nakvynem, nutempimais,
bilietais ir t.t. Jau nekalbant apie visokius ADAC kurie savo nariam ne
tik apmoka remonta bet netgi ir pagedusios tackos transporta argal i
tevyne.
Cia kol nutempinejo mano masina dedule is ADAC gyresi kaip vaziavo kazkur
i prancuzija parvezt. Lyg ten butu papuasynas koks visai be servisu :)

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.