Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2009-05-22 23:35:24
ok. yra dvim metu senumo w201ukas. ishskyrus tai kad kartais dapylt tepalo
reike texnishkai sortof tvarkyngas, netgi tuvlitoj pagyre.
su salyga kad mexanika, yrkluojami langai ir a/c nebuvimas biski uzkniso tai
noretusi upgreidint. bet tik klausimas y ka? ir nuo kiek kilobapkiu?
nez pvz kai yra pasirinkimas ar apvaziuot puselietuvos su nauju jaregu
(kuris turi visus trugstamus minusus) ar panashei tai visgi kazkaip smageu
su tuom senu kibiru ;)