Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: Spakains
Data: 2009-05-22 15:54:25
Tai viskas ok, tik va pvz: žiemą gerai užsnigus, pyst davai per sodus
važiuodamas esp atjungsiu, nu tipo paprikolint, hujakšt 180 gradusų,
sėdžiu pakelėj, vienas ratas kažkokį ledą pagavo, kitas stabiliai su
sniegu sukibo, nu ir bbž kaip, bet yspūdingai greitai. Visa laimė kad
greitis nedidelis, nieko nekliudžiau ir t.t. Namo važiavau su injungta
esp ir taip gan lėtai. Keikiau save ilgai kad grybas esu ir laiko
neatrandu po rimi aikštelę pasisukinėt, apsiprast. Nu bet džiaugiuosi
kad neskausmingai gavau labai gerą pamoką.
Moralas tai toks: geriausia yr saugus auto su protu vairuojamas, nes
idijotų lakūnų atsiras visada ;]