Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2009-05-22 15:46:32
Spakains wrote:
> ...kol neįpis jam į šoną koks alkoholikas. O jei važiuotų su nauju ir 
> veikiančiom šoninėm oro pagalvėm, tai dar ir gyvas liktų ir gal net 
> smegenų sutrenkimo negautų. Taip, senuose auto ir plastmasės kokybiškos 
> būdavo, ir dažų sluoksnis, bet saugumas naujų didesnis. Galima pradėt 
> kabinėtis kad saugumas optimizuojamas tik testams praeit tam tikru 
> greičiu ir t.t., bet bendros tendencijos geros. Senų volgų kėbulai 
> praktiškai nesideformuodavo, visą smūgį gauna juzeris. Tai kaip geriau: 
> ar mašina sveika su lavonais viduj, ar neaiškios formos metalo krūva su 
> gyvais?
> Nesutinku kad kuo daugiau avarijų, tuo daugiau ir žuvusiųjų- pasekmės 
> lengvesnės naujų auto avarijose. Gali pasitaikyt išimčių, bet tik tam 
> kad patvirtintų taisyklę.
> Čia tik pasyvus saugumas, o kaip dėl aktyvaus? Galima vėl fleimint: ar 
> geriau trumpesnis stabdymo kelias be abs, ar valdymas? O pėsčiųjų saugumas?
> Galima kelt į padanges senas technologijas ir kruopštumą, bet ir kainos 
> nepamirštam, kiekvienas išdirbimas ir medžiagos kainuoja.

suprask, as nesu pries saugias masinas ir naujas technologijas.
viskas ok, kai zmogus su galva atsiseda i saugia masina. tada saugumas padideja.
bet kai atsiseda besmegenis, tai atvirksciai - sumazeja. nepriklausomai nuo masinos ir technologiju.
ir statistika manau tai turetu atspindeti, jei tik tokia yra.

> 
>> statistika....:) kokios masinos dazniausiai duzta?.... tose ir zmones 
>> zuva.
>> o 'diedas' kaip vazinejo 20m. su senu golf ar bulka, taip ir vazines 
>> toliau.
>> tikriausiai.