Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-05-23 00:32:50
blia, nepatikesi, galvojau dingai:)... sobutylnikai miega, geriu pats su
savim, nutrukti trukdo tik - grupsas ir zegonskas :)
apie tema - man lexusai labai patinka, vaziuoja zajabis, nihuja negenda toks
prikolnas paneles apsvietimas :) bet galbut as senstu ir vis ar uz ta pacia
pinigu suma linkes imti ausktesnes klases auto, galbuti ir metais kitais
senesni  - as velgi ne apie naujas masinas ir neturejau galimybes suidurti
su autorizuotu servisu, galbut vertinciau kitaip.