Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-23 01:02:09

> nx... man lexusai overprice'inti vistiek :) (nekreipk demesio, as save cia
> taip raminu vazinejant su darbine renault laguna :D)

lyginant su ford/renault/citroen/vw/honda - gal. uz 80K galima
susikomplektuot ne prasciau o ir net geriau
mondeo/laguna/c5/pasata/akorda.

bet nei vienas is ju nebus rwd ir nebsu "premium segmento".

taip kad liohos tikrai neoverpraisintos daugiau nei bmw/mb/audi, o
lyginant su volvo/saab ir kitais "tempianciais i premium" net ir
neretai yra price/performance.

randi del ko parintis - del valdishkos mashinos... is esmes gi ji
pxkokia :) mano leksusas irgi tuoj taps darbine is asmenishkos :) tiek
kad firma mano paties, tai turbut "pagerejimo" smarkiai nepajusiu :)