Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2009-05-22 13:27:19
Dainiushas wrote:
> Lietuvoj ytariu tas pats. Vakaruose tikrai sumazheje.
>
> ar tu nori pasakyt, kad visas aktyvus ir pasyvus saugumas tera
> apipisinejimas ir pinigu lupimas?

ne, to as nenoriu pasakyt.
bet kad daug kam atrodo kad juos VISAIS atvejais isgelbet aktyvus saugumas, brangios padangos ir dar daug "saugiu" naujoviu.
atitinkamai ir vazneja. dar idomi statiskika butu avariju skaicius pagal masinos amziu (+rinkos kaina).
aisku drasu butu sakyt, kad va vazineju jau 10 metu be jokiu pribumbasu ir toliau taip vaziuosiu, bet IMO daugiausiai sauguma itakoja vairuotojas.
kad ir su ziguliu.