Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-23 00:38:15
> Mokant premiuma tyrineti aptarnavimo subtilybiu apskritai nesinori :)

as pvz nesuprantu dickio, su nauju x5 (na kad ir ne ish salono) parkiu
ir nuolatiniu kovu su krastos servisu. as net serviso telefono nezinau
-leksuse viskas tvarkoma per ta pati zmogu, kuris tau mashina ir
pardave.

> Kas link vietinio bnv monopolisto tai apart kainu neturiu kuom skustis,
> bent jau man to aptarnavimo ten netgi pernelyg daug.

nesidomejau ar bmw turi ka nors panasaus i leksuso "eurocare
assistance"? mol 24/7 numeris visoje europoje, atvaziavimas per valanda
arba per "protinga laika", nemokama pagalba, 4* viesbutis jei tenka
nakvoti, bilietai pasirinkta transporto priemone iki galutinio keliones
tikslo jei automobilis negali testi keliones, etc?

tiesa, naudojausi tik viena karta kol kas - kai kelte nuleido padanga,
tai isvaziavus is kelto man kaip blondinei atvares bicas uzdejo
tablete, davaziavom iki statoilo, paziurejo padanga, pripute ir
vaziavau toliau. tiesiog buvo 10 vakaro, -15, o noro vaziuoti iki kauno
su tablete nebuvo, klaipedoje 24h dirbancio padangu serviso 118
nezinojo, tai galvojau gaut viesbuti ir eit su jozhegu gert :) bet kad
padanga tvarkoj pasirode (na bent jau iki kauno davaziuot)