Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-22 15:04:23
"gali sau leisti" ir buvo ta prasme "neskausminga". mano atveju taip ir
buvo, bet dabar kiekvienas x6'as yra nulydimas zvilgsniu -  "blet,
taigi galejau....". Vis dar to lietuvishko "statuso reishkimo" poreikio
neisheina iki galo atsikratyt :)

hyperlinkai - nedaryk sitos klaidos - imk priusa uz visus!!!!