Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-05-23 00:03:18
sorry, senokai cia nebuvau. 96 mokejai uz ka? (tiesiog nezinau ka vairuoji).
o siap (kadangi nauju masineu neiperku) tai is esmes kalbejau apie IS (beke
kadaise tavo komentara "pirkau fejai ir viskas labai zjbis" pakankamai
rimtai priemiau) ir RH, nu ...tiesiog nedziugina uz savo babkes...
kitu kazkaip neteko nei bandyt nei ilgesni laika juzint, gal todel mano
supratimas apie sia marke yra pakankamai neadekvatus.