....kol neįpis jam į šoną koks alkoholikas. O jei važiuotų su nauju ir veikiančiom šoninėm oro pagalvėm, tai dar ir gyvas liktų ir gal net smegenų sutrenkimo negautų. Taip, senuose auto ir plastmasės kokybiškos būdavo, ir dažų sluoksnis, bet saugumas naujų didesnis. Galima pradėt kabinėtis kad saugumas optimizuojamas tik testams praeit tam tikru greičiu ir t.t., bet bendros tendencijos geros. Senų volgų kėbulai praktiškai nesideformuodavo, visą smūgį gauna juzeris. Tai kaip geriau: ar mašina sveika su lavonais viduj, ar neaiškios formos metalo krūva su gyvais? Nesutinku kad kuo daugiau avarijų, tuo daugiau ir žuvusiųjų- pasekmės lengvesnės naujų auto avarijose. Gali pasitaikyt išimčių, bet tik tam kad patvirtintų taisyklę. Čia tik pasyvus saugumas, o kaip dėl aktyvaus? Galima vėl fleimint: ar geriau trumpesnis stabdymo kelias be abs, ar valdymas? O pėsčiųjų saugumas? Galima kelt į padanges senas technologijas ir kruopštumą, bet ir kainos nepamirštam, kiekvienas išdirbimas ir medžiagos kainuoja. > statistika....:) kokios masinos dazniausiai duzta?.... tose ir zmones zuva. > o 'diedas' kaip vazinejo 20m. su senu golf ar bulka, taip ir vazines > toliau. > tikriausiai.