Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-05-23 00:52:57
"zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
news:gv767i$gh7$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2009-05-22 23:32:42 +0200, "Dede_Pranas" <d@d.d> said:
> apsvietimas tai priot. gest genda - per 30 kkm buvo ishmushe prikurkes
> saugikli kai su no name kompresorium bandziau pust.

nu pizdiec bezpiedelas, tikiusosi pasinaudojei 4* viesbuciu kol tvarke?:)

> turejau ir as tokia pat minti. ir nezinau ar padariau gerai - ypac kai
> dabar pasiziuri i atrodo geros bukles CLS, range roverius ar koki a8 uz
> gerokai pigiau nei mano is palyginus kibirine toyota.
>
> bet eksploatuoja mashina daugiausiai vokietijoje, o cia susipazhineti su
> remonto kainomis nesinoretu - todel sitoje vietoje naujas patikimas
> daiktas atperka "krutomo tashkus" ir komforta.

kiekvienas turi savo kriterijus. tikiu, kad esant vokietijojej greiciausiai
vertinciai visai kitus dalykus. bet tai lietuvoj ir krYzes salygom... nx
nx... man lexusai overprice'inti vistiek :) (nekreipk demesio, as save cia
taip raminu vazinejant su darbine renault laguna :D)