Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-23 00:22:42
On 2009-05-22 23:12:41 +0200, "Dede_Pranas" <d@d.d> said:

> is350 (tiesa amerikietis)- nu tikrai viskas zajebis, tikrai gera masina ,
> bet blia nu nihuja nedziugina nei valinimu nei sanaudom nei koNfortu, nei
> galu gale kaina...

nu nezinau, cia jau kaip kam.. man ir is250 uztenka valinimo (gal
kartais autobane prie didesniu greiciu daugiau noretusi), del
komforto... nu ir trojkej jo nedaugiau, bet tada puikus pasirinkimas
naujoji c klase.

o del kainos - nagi kainuoja jis marginaliai pigiau uz 3er/c klasse
(tiksliau daugiau irangos uz ta pacia kaina). o is'as jaugalima sakyti
sita karta tikrai praktiskai viename lygmenyje.

> RX 400H - dziaugiausi, kad sutikau pries perkant i savaitini testdraiva. tai
> ir nenusipirkau galu gale...

rx'as - taip, ten kazkas vis dar blogiau nei pagringiniai konkurentai.
bet ir pigiau. vat testuoju visa kita savaitgali nauja rx, paziuresim
kas ten... nors pagal atsiliepimus tai panashus i senaji.

bet anyway - del leksusu overpraisinimo nesutiksiu. savo segmentuose (o
jie dabar jau visur _praktiskai_ viename lygmenyje su bmw/mb/audi) jie
tikrai kazkiek pigesni. Taip dar kai kur nusileidzia, bet skirtumai
tikrai ne tokie drastishki kaip senose kartose.

p.s. yra ir kitas niunsas - leksuso customer servisas visa kita trejule
lenkia ziauriai. Ir kiek skaitinejau - ne tik lietuvoje, bet ir visur
aplamai. Labai griezti aptarnavimo reikalavimai dileriams. O mokant
"premiuma" uz branda, patikek, to aptarnavimo norisi. Ir tai viena is
lojalumo brandui priezasciu - labai gali buti, kad tai nulems ir tai,
kad kita mashina vel bus leksusas is salono.