Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-23 00:42:11
On 2009-05-22 23:32:42 +0200, "Dede_Pranas" <d@d.d> said:

> apie tema - man lexusai labai patinka, vaziuoja zajabis, nihuja negenda toks
> prikolnas paneles apsvietimas :)

apsvietimas tai priot. gest genda - per 30 kkm buvo ishmushe prikurkes
saugikli kai su no name kompresorium bandziau pust.

> bet galbut as senstu ir vis ar uz ta pacia
> pinigu suma linkes imti ausktesnes klases auto, galbuti ir metais kitais
> senesni  -

turejau ir as tokia pat minti. ir nezinau ar padariau gerai - ypac kai
dabar pasiziuri i atrodo geros bukles CLS, range roverius ar koki a8 uz
gerokai pigiau nei mano is palyginus kibirine toyota.

bet eksploatuoja mashina daugiausiai vokietijoje, o cia susipazhineti
su remonto kainomis nesinoretu - todel sitoje vietoje naujas patikimas
daiktas atperka "krutomo tashkus" ir komforta.