Tema: Re: Mazda 5 +/-
Autorius: esquires
Data: 2009-05-22 16:18:06
paziurekim realybei i akis - triuskinanti dalis automobiliu pirkeju neperka
naujesnio automobilio ne todel, kad neiperka, o todel, kad "aisku galetu ir
nauja semaka ikirst ir dar liktu ant penkiu tokiu semaku, bet nenori, nes
turimas golfas mk2 dar visai geras, saugus, jei su galva vairuoji, ir
ekonomiskas, tai jei nera skirtumo, kam moketi brangiau".