Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 21:52:24
On 01/05/2012 09:47 PM, Dainiushas wrote:
> a davai tu ramiai, be emocijų papasakok, kodėl tu pagalvojai, kad ten
> geras gero CD disko rip'as ir kad jis užklipintas todėl, kad CD diske
> neužtenka bitų.

elektronika.lt

tave uzpisa html, mane uzpisa varyt offtopic'a ir misraine metu senumo
tryde kur nieko nei rast neina nei info lieka. poto po pusmecio puse
'pamirses' ateini ir durnini dar kitam offtopic'e, prasai pacituoti,
prasai parodyt 'kur tu taip rasei'. aiskini kad norejai pasakyt viena, o
gavosi kita, kad vinis buvo kazkur anapus tik ne ten kur tu rasei. todel
suprask kaip nori - kad atsimazinau, kad 'apsilazhalinau' dar ka nori -
man patikek tai nei kiek nerupi. o jei noresi normaliai diskutuot zinai
kur mane rast.