Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-27 14:42:51
On 12/27/2011 02:33 PM, spakainas wrote:
> Pesda kai blizga :F Aš saviškių niekaip nedabaigiu - reik
> prišveist/nulakuot. Ale kai groja tai vis neprieinu ;]

lakavau bona mega laku. galiu jei nori beveik pilna bonke uz koki 20Lt
atiduot. kainavo 80 Lt. bet kitas kai darysiu kazka reiks mastyt. viens
dalykas blogai, kad vienkomponentis lakas ir nors pardavejas dievagojasi
kad jis labai jau tvirktas, vistiek su dvikomponenciu ner ka lyginti.
kitas dalykas, kad vandens pagrindu lakas isvis nelabai tinka faneruotei
lakuot, nes nuo dregmes ten kur ne idealiai prisiklijavo atsoka ir
gaunasi puslyte. aisku ju beveik nesimato, bet vistiek kai savo
malonumui darai, tai norisi idealiai. paliuretaninis lakas butu gerai,
bet namie jau nepalakuosi :) zodziu jei nori pasibandyt tai imk is manes
likuti. nulakuosi apacia, nepatiks tai likusia dali kitu nulakuosi.

p.s. pcm2704 DAC'o pcb uzakinesiu modematike, bus nedidele, gamykline,
zalia. jei kas nores, galesim biski komercijos padaryt :)