Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 21:32:24
On 01/05/2012 09:29 PM, Dainiushas wrote:

> jo. pasimečiau. šaltas prakaitas išmušė, iki dabar neatsigaunu :)

tai cia ne atmazke? slabo normaliai atsakyt? as cia pradedu trolint?

> klausyk, su visais myžimais hujimais daunais hujaunais etc - gal pradėk
> jau rinkt žodžius, suaugę žmonės čia kaip ne kaip. O tai labai
> nesolidžiai atrodai...

aj solidziau kaip tikram 'vIrui' pasiust nx o poto dar pora dienu
trolinti? tu pasiuntei mane - as nepasiunciau nei VIENO. tu dar gale
apkaltini mane kas visus issiuntinejau nx :) nu tai kuris cia vaikas be
argumentu ir sysalo nelaikantis? bet vistiek rimciausias, nenusimink.