Tema: Re: Microlab
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-05 21:29:43

> aha jo. ten signalo tai nesimato :)))))) nu ant kiek durnium reik
> apsimest kad tokius briedus rasyt. nereik ten nei programos nei dar
> kazko, galejau isvis viduri iskirpt su signalo forma - nieko tas
> nekeicia. ar pasimetei virsui meniu nepazystama pamates? kur tu to
> klipingo ieskojai? toolbar'e ? :))) dar pasakyk kad klikinai meniu
> juosta ant paveiksliuko ir tikejaisi kad atsidarys:) programa matai jam

jo. pasimečiau. šaltas prakaitas išmušė, iki dabar neatsigaunu :)

> uzkliuvo. taip ir sakyk kas systelejai ir pirma paklausei kur klipingas
> poto tik perskaitei wikipedijoj kas tas yr. beto, ir signala pirma kart

ble....

> grafiskai atvaizduota matei, kitaip tokio shudo cia nepiltum.

bleeee.... :DDD

> viniu daug. norint pastatyt nama, reik sukalt visus. o tu visus juos
> uzlankstai.

tai visgi atsakyk kaip ten yra. tikrai galvoji, kad pardavinėjami CD su
užklipintais įrašais? :)

Šiaip jei rimtai, tai labai labai labai nuoširdžiai galvoju, kad tu čia
trolini. Nes jei ne, tai net nežinau ką pasakyt.... apart užuojautos,
ypač artimiesiems.

> o tu fak. cia tai argumentas. noretum realiai kazka suzinot ar man kazka
> pasakyt apart trolinimu - nemyztum cia apie html vs. nntp kaip merga.
> dabar troliui gerai trolinti - nieko daugiau ir nereik pridurti.

klausyk, su visais myžimais hujimais daunais hujaunais etc - gal pradėk
jau rinkt žodžius, suaugę žmonės čia kaip ne kaip. O tai labai
nesolidžiai atrodai...