Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 21:22:08
On 01/05/2012 09:15 PM, Dainiushas wrote:
> blet kodekai, įmetei kažkokią raudoną košę su pirmą kartą matoma

aha jo. ten signalo tai nesimato :)))))) nu ant kiek durnium reik
apsimest kad tokius briedus rasyt. nereik ten nei programos nei dar
kazko, galejau isvis viduri iskirpt su signalo forma - nieko tas
nekeicia. ar pasimetei virsui meniu nepazystama pamates? kur tu to
klipingo ieskojai? toolbar'e ? :))) dar pasakyk kad klikinai meniu
juosta ant paveiksliuko ir tikejaisi kad atsidarys:) programa matai jam
uzkliuvo. taip ir sakyk kas systelejai ir pirma paklausei kur klipingas
poto tik perskaitei wikipedijoj kas tas yr. beto, ir signala pirma kart
grafiskai atvaizduota matei, kitaip tokio shudo cia nepiltum.

> Tuo labiau - vinis buvo ne pats klipingas, o tavo aiškinimas, kad jis
> atsiranda dėl red book'o. Gal pasakysi, kad tu dar ir dabar taip galvoji?

viniu daug. norint pastatyt nama, reik sukalt visus. o tu visus juos
uzlankstai.

> Dėl elektronikos.lt... kol kas ir taip neblogai gyvenu . Šiaip vienas
> dalykas labiausiai laiko - labai nemėgstu html'inių forumų, jei kur
> rašau, tai tik bėdos prispirtas. Kažkokia nesąmonė lyginant su nntp.

o tu fak. cia tai argumentas. noretum realiai kazka suzinot ar man kazka
pasakyt apart trolinimu - nemyztum cia apie html vs. nntp kaip merga.
dabar troliui gerai trolinti - nieko daugiau ir nereik pridurti.