Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-29 20:55:35
On 12/29/2011 08:19 PM, Dainiushas wrote:
> nu būk žmogus, duok linką nors į vieną užklipintą CD rip'ą, noriu
> pamatyt savo akimis. Nes nu turiu jo kokiu 500, nei vienam nieko

nzn ar naudoji LM.
http://www.linkomanija.net/details?35164.Dire_Straits_diskografija_FLAC

telegraph road tikrai pilna klipinimo. daugiau tyrinet zinok tingiu.

> panašaus nėra. Nekalbant, kad nei viena įrašų studija nėra ant tiek
> obuoliai, kad leistų užklipintus įrašus. Tuo labiau, kad vienas dalykas,

jie ne obuoliai, jie neturi pasirinkimo. tiksliau turi minetus du.

> CD dinaminis diapazonas ne toks jau ir mažas, antra, jei reikia - jis
> patvarkomas normaliais būdais, pvz. kompresuojant dinaminį diapazoną -
> kas beje ir daro įrašus "negyvus". O kompresuoja tam, kad garsiai grotų
> ant boombox'ų....

o kaip tu manai, kas tai fiziskai yra 'kompresavimas' ? :) ir is kur
atsiranda klipinimas?