Tema: Re: Microlab
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-30 14:52:37

> cia pats sugalvojai, kad atidaro nekorektiskai? argumentu bus, ar tavo
> auksines ausys vienintelis?

a jo tiksliai, atidaro taip kaip yra. Kažkas matyt ripinant varnelių per
daug pridėliojo.... Parsitempk kitą relyzą, kad ir iš rutracker - viskas
ten tvarkoj. Kartoju dar kartą, tas klipinimas tikrai ne dėl CD
neįgalumo atkurti garsą.

> siaip tai cia tu durnini.

Nu kad lyg ne. Irgi taip pat nerėkiu garsiai apie tai ko neišmanau.

> kaip man nepasiseke.

Čia jau požiūrio klausimas. Bet sutik, protingas žmogus prieš kažką
įrodinėdamas, bent jau pasiguglina apie tą temą... ;)