Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 21:43:29
On 01/05/2012 09:38 PM, Dainiushas wrote:

> o ką tau atsakyt? Nebūna tokios muzikos. NEBŪNA. tai ir žiūri ir
> nesupranti kas ten - paselektinta, pafotoshopinta, nu arba šiaip koks
> "spec" efektas uždėtas. Bet tik ne nuo gamyklinio CD nuripintas įrašas.
> Beje, čia kelintas tavo kartas buvo gyvenime kai žiūrėjai į audiosignalą?

nuzhudei... vsio.... as risu. tu laimejai.
kai issigydisi alergija html'ui ateik i elektronika.lt - normaliai
pasikalbesim. be siuntinejimu ir offtopic'u.

> O tu paskaityk paskaityk tą tread'ą. Šiaip pirmas pradėjai aiškint kur
> eit, gavai atgal, kitu adresu ;)

tai atsiprasei siaip sau, ane? kazkaip nepacitavai kur as tave
pasiunciau. ar bent kazka kita.
ar tu jautiesi turintis teise pasiust po kazkokio posto kuriam tau mano
mintis nepatiko ir pavadinti tai 'nusipelnei'? ir dar mane cia bandai
'gedinti', saugusiji vaizduoji? veidrodi nusipirk.