Tema: Re: Microlab
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-30 00:14:18
> nzn ar naudoji LM.
> http://www.linkomanija.net/details?35164.Dire_Straits_diskografija_FLAC
>
> telegraph road tikrai pilna klipinimo. daugiau tyrinet zinok tingiu.

Telegraph Road prikabintame faile. Radau ir tą relyzą, kurį Audacity
kažkodėl atidaro nekorektiškai ir rodo kaip tavo prikabintam faile. Nu
bet reikia būt visišku obuoliu, kad paklausius failą nekiltų įtarimo,
jog kažkas su ta jo vizualizacija ne taip :).

> jie ne obuoliai, jie neturi pasirinkimo. tiksliau turi minetus du.

tu vėl spindi erudicija ir demonstruoji visišką nenusimanyme klausime
dėl kurio plėšaisi maikes ir viešai durnini kitus žmones :)

> o kaip tu manai, kas tai fiziskai yra 'kompresavimas' ? :) ir is kur
> atsiranda klipinimas?

šiaip yra niuansas - tu kažką manai, aš kažką žinau. Papasakočiau, bet
esi gausiai nenusipelnęs ;)

tai visgi, pasiguglinai koks yra vinilo dynamic range?