Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-28 23:13:25
On 12/28/2011 11:03 PM, Dainiushas wrote:
> nu tai jis ir vinyl rip'e bus toks pats, nu gal viršuj bus palikti keli

nu tai vinyl rip'as 24 bitu. ar as cia minties nepagavau?

> "laisvi" bitai. Ir neišvengiamai turi kelis bitus analoginio triukšmo
> apačioje, traškesiukus šnaresiukus etc

snaresiuskai siokie tokie buna, siaip juos gan gerai apvalo.

> Mano kuklia nuomone, CD dinaminio diapazono per akis, tik duok Dieve
> susitvarkyt su juo visame atkūrimo trakte.

as taip nemanau, ir ne vien kas liecia dinamini diapazona. sampling rate
irgi savo duoda. kas buvo naikvistas zinau, gali nepriminti :) as
trumpai domejausi paciu atkurimo principu, todel nesistebiu kodel taip
baisiai skamba. pradziai kad suprasti, pasibraizyk sinuso perioda su
piestuku, padek du taskus per perioda, tada nutrink linijas, palik tik
taskus ir duok kam nors atspet, kas ten buvo. va cia ir prasideda....
yra ir daugiau idomiu audio cd technologijos niuansu, bet knygu cia
neperrasinesim, pats paskaityk jei idomu.