Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-28 14:29:52
On 12/28/2011 11:24 AM, Icetom wrote:

> Nebent čia iš pažinimo-patirties pusės nori pažaisti. Įtariu, koks
> M2tech hiface būtų tai ko tau reiktų.

kazkaip pirkt, investuot man neidomu. nera ir poreikio gal.
labiau idomu ka ir kiek galima paciam darant 'isspausti'. poto aisku gal
ir su gamykliniais palyginti, jei yra pas ka.

beje, jei jau sistema tampa pakankamai kokybiska, tai visada atsiranda
iraso problema. ka klausot is PC?
as pvz dabar po biski tempiuosi 24bit 192kHz vinyl rip'us is
linkomanijos. bet darosi aisku, kad mano NAS labai greit uzsikims.
beto, reitingas greit zemyn krenta, tai gaunasi, kad NAS turi but 24/7
online. ir taip per pora dienu nuo 54 iki 30 reitingas nukrito :)
aisku su audacity pasiziurejus kaip atrodo cd rip'as ir tie vinyl rip'ai
tai skirtumas akivaizdus. gaunasi, kad salia audio aparaturos dar reik
ir pusnormali servuka pasikurti. nes keletas albumu fonotekoj tai kaip
ir mazoka...