Tema: Re: Microlab
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-05 21:15:04
blet kodekai, įmetei kažkokią raudoną košę su pirmą kartą matoma
programa. Iš kur man žinot kas ten? O paskui nors akivaizdžiai
matydamas, kad pjauni grybą, pusę dienos rėkei, kad visi aplink durniai,
nors buvo viskas paaiškinta, išaiškinta, paveiksliukai įdėti ir t.t.

Tuo labiau - vinis buvo ne pats klipingas, o tavo aiškinimas, kad jis
atsiranda dėl red book'o. Gal pasakysi, kad tu dar ir dabar taip galvoji?

Dėl elektronikos.lt... kol kas ir taip neblogai gyvenu . Šiaip vienas
dalykas labiausiai laiko - labai nemėgstu html'inių forumų, jei kur
rašau, tai tik bėdos prispirtas. Kažkokia nesąmonė lyginant su nntp.