Tema: Re: Microlab
Autorius: CodeC
Data: 2011-12-27 14:07:16
On 12/27/2011 08:49 AM, spakainas wrote:
> Gainclone'o nebuvo noras pasigamint? Iš atsiliepimų tai afigienas
> daiGtas už pygiai. Man vis rankos "nedaeina".

buvau kazkada 'ant snargliu' sumetes. tai nieko labai stebuklingo
neisgirdau, gal todel kad nieko stebuklingo ir nesitikejau :)
subjektyviai kazkuris ant tranzu surinktas 'kokybiskiau' grojo :)
i korpusa taip nieko ir nesukroviau, nes man cia didziausias galvosukis.
i bilenkoki kraut nenoriu, nes baisu pastatyt viesoj vietoj bus. su
metalais dirbt nei moku nei noriu, o gatava pirkt brangu. bet kai
uzbaigsiu dac'a, ausiniu stipriakia ir primityvu stiprintuveli tiem frs8
prie kompo pasijungt, tai galvoju kazka rimciau susirinkti ir korpusa is
http://www.modushop.biz imt. tris vienodus imant 10% nuolaida duoda, tai
gal kas nores prisijungt :)