Tema: Re: Microlab
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-05 21:38:06

> tai cia ne atmazke? slabo normaliai atsakyt? as cia pradedu trolint?

o ką tau atsakyt? Nebūna tokios muzikos. NEBŪNA. tai ir žiūri ir
nesupranti kas ten - paselektinta, pafotoshopinta, nu arba šiaip koks
"spec" efektas uždėtas. Bet tik ne nuo gamyklinio CD nuripintas įrašas.
Beje, čia kelintas tavo kartas buvo gyvenime kai žiūrėjai į audiosignalą?

> aj solidziau kaip tikram 'vIrui' pasiust nx o poto dar pora dienu
> trolinti? tu pasiuntei mane - as nepasiunciau nei VIENO. tu dar gale
> apkaltini mane kas visus issiuntinejau nx :) nu tai kuris cia vaikas be
> argumentu ir sysalo nelaikantis? bet vistiek rimciausias, nenusimink.

O tu paskaityk paskaityk tą tread'ą. Šiaip pirmas pradėjai aiškint kur
eit, gavai atgal, kitu adresu ;)