Tema: Re: Microlab
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-12-29 20:19:15
nu būk žmogus, duok linką nors į vieną užklipintą CD rip'ą, noriu
pamatyt savo akimis. Nes nu turiu jo kokiu 500, nei vienam nieko
panašaus nėra. Nekalbant, kad nei viena įrašų studija nėra ant tiek
obuoliai, kad leistų užklipintus įrašus. Tuo labiau, kad vienas dalykas,
CD dinaminis diapazonas ne toks jau ir mažas, antra, jei reikia - jis
patvarkomas normaliais būdais, pvz. kompresuojant dinaminį diapazoną -
kas beje ir daro įrašus "negyvus". O kompresuoja tam, kad garsiai grotų
ant boombox'ų....

Kas link vinyl rip'ų - koks patefonų ir pačio įrašo plokštelėje
dinaminis diapazonas? Tikrai jis vertas tų 24 bitų? :) O klauso, nes nu
mada. Atsimeni kas darėsi kai mp3 atsirado? :)

Ai dar apie teoriją pagalvojau. Į kosmosą tą matematika nuskrenda, o čia
anot tavęs, su audio įrašais feilina... :)