Tema: Re: Analiz?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-18 20:48:04
Na, ne veltui jie kalba apie apžvalgos kampus - pasileidi per kompą native
rezoliucija, kamuolys pailgas, tada suki televizorių šonu, kol tas kamuolys
taps apvalus. Dabar supratau, kodėl jie taip pabrėžia apžvalgos kampus.
Neišeina į plazmą tiesiai atsisėdus žiūrėti vaizdo iš kompo.

"monaxas"  parašė naujienų news:n51c8n$hqu$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jo jo jo nereikšmingas. ir pastarosiom dienom man jau įrodė, kad
1024*768 plazma atpisa UHD noneiminį kitaiską televizorių.
Pasikartokit, kas ten įdėjot - tingiu ieškot.

Reikėjo paklaust manęs - nustatai native 1024*768, ir žvelgi tiesiai
įsivaizduodamas kad į tą vaizdą žiūri iš šono - smegenys padės, tik reik
labai tikėt.