Tema: Re: Analiz?
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-18 11:25:01
Nu tai as butent apie tai - padarei garsia ir viesa isvada apie oponento
protinius sugebejimus (jau nesnekant apie tai, kad galima pagalvot, kad
newsuose tu naujokas ir nezinai kas ka galvoja :-)) ir toliau tesi
diskusija.

O siaip as jau ne karta rasiau - realiai as puikiai zinau kas yra PDP, kas
yra LCD, abi technologijos is esmes man giliai px, t.y. jokiu emociju
nekelia nei plazmu dingimas, nei LCD dominavimas ar ju isnykimas netolimoj
ateity ir visiskai nerupi kas kam patinka ir kas ka turi, o sita groupsa as
daugiau vertinu kaip sudo malimo (ar siokios tokios smegenu mankstos)
poligona turint laisvus pirstus pasiprisipisinejant prie logikos spragu
ivairiuose irodinejimuose, va si karta pats ir papuolei :-)

Zodziu, blevyzgojimas yra visiskai OK, tik tokiu atveju gal diagnoziu dalint
nereiketu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/