Tema: Re: Analiz?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-18 11:03:04
Aš sakau mirga, jie sako, tu debilas, nes mes nematom, kad mirga. Aš sakau
rezoliucija keista, jie sako tu debilas, o kokia tavo LCD rezoliucija? Aš
sakau išdega, jie sako, tu debilas, nes mes nematom išdegimų. Va taip ir
vyksta diskusija su plazmaloveriais.

"MRT"  parašė naujienų news:n4vd2g$qp3$1@trimpas.omnitel.net...

> Jūs gerai čia skirstot - tie, su kuriais jūsų nuomonė sutampa yra
> protingi, kurių nuomonė skiriasi nuo jūsų didenybių yra debilai.

Jei atsakai i mano posta, tai galiu patikslinti - kitas nuomones tenka
priimti..
Kai tavo nuomone paremta vienas argumentais, o kitas turi kita
nuomone, nes jam aktualus kiti prasmingi ir logiski argumentai -
atsiranda supratimas ir tolerancija kitai nuomonei..

Plazmeriai ne taip jau ir jautriai reaguoja i teigini plazma sudas..
Jiems labiau rupi kuo ir kaip tai grindziama..
Taip pat ne tokie jautrus i viena kita pirmaja klaida..
Pvz. temoj kur 790W eda plazma.. nu jo i notepad ziurint as full
brightness..
Aisku ten geras modelis.. jis tiek $ kainavo, kad niekam tie kWh nerupejo,
googlis greituoju budu pamatuotu skaiciuku nerado, tai palikau 500W..
Nors xebra noretu kokius ~250-300W palikt..
bet irgi matyt neranda ar neiesko skaiciuku, nes px :D..

Nei as juos debilais isvadinau, nei mane tiesiai sviesiai debilu
nepavadino..
pora subtilesniu ju najiezdu i savo puse is esmes netgi uzskaitau...

O kaip tau sekesi savo argumentus jiems pateikt?
Kitas klausimas butu - ar ka nors is ju argumentu supratai?..