Tema: Re: Analiz?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-17 23:36:35
Jūs gerai čia skirstot - tie, su kuriais jūsų nuomonė sutampa yra protingi,
kurių nuomonė skiriasi nuo jūsų didenybių yra debilai.

"MRT"  parašė naujienų news:n4v8lq$pqj$1@trimpas.omnitel.net...

> Nejuokauk, aš visada palieku būtent tą dalį, į kurią atsakinėju. Kaskart
> replajint, paliekant visą tekstą, neatitinka netiquette taisyklių.

tik ne visada esme posto randi :)

<..> tai as tada niekaip nesuprantu, nuo KO tie "visi"
"gina plazmu pozicijas" ir KAM "sako, kad vienas glusas nusisneka".
Tipo, snekasi patys SU SAVIM? A cia didelio proto pozymis? :-)

Caponi pakartojo: "as <..> rasiau, o DEL <..> kruvos PROTINGU zmoniu
GINCU SU  "vienu DEBILU" - iseinant is situacijos kazkaip visi vienodo lygio
ATRODO"

t.y. Bronco - cituotamas tu pasielgei etiquette'iskai ir karciai nutylejai
komentara kaip tai atrodo is sono ar kaip? .. juk ir tave prie tu protingu
priskiria :)